Słów kilka o nowej i jak, że wkurzającej kampanii Netflixa w Polsce.

Jestem pewien, że w ciągu ostatnich dni na pewno trafiliście na reklamy Netflixa. Dlaczego jestem pewien? Ponieważ one są wszędzie. Nie ważne gdzie wejdę, czy to włączę piosenkę na youtube, czy zmienię okno przeglądarki i wejdę na fejsa.

Wszędzie to czerwone coś. W telewizji pewnie też mają reklamy – nie wiem, nie oglądam. Jestem taki alternatywny i nowoczesny.

A wy co uważacie na temat takich ciągle powtarzających się reklam? Z doświadczenia (niskie ceny w media expert) wiemy, że takie coś nie za dobrze działa. Wręcz tylko denerwuje i poza szumem medialnym, nic z tego nie ma.

Czy firmom właśnie chodzi o szum medialny? Zapewne tak. Dla wielkich korporacji nie jest ważne to jak kto o nich mówi, nie obchodzi ich np. ten wpis, obchodzi ich to, że do kolejnych setek tysięcy osób dotarła informacja, że Netflix wszedł z nowymi programami do swojej oferty, programami po polsku.

Tyle go obchodzi, ale czy to dobrze?

Netflixa nie kupię.

UDOSTĘPNIJ