Pewnie tak jak ja, również masz problemy z wczesnym wstawaniem. Jest na to sposób, wystarczy zastosować się do kilku rad… i proszę, efekty są już pierwszego dnia!

Jeśli jesteś człowiekiem, tak samo jak ja. To mogę się założyć, że masz problem ze wczesnym wstawaniem – chyba, że chorujesz na bezsenność. Gdy usłyszysz swój budzik, prosisz jeszcze „tylko” o 5/10/15/30/60 minut. Wiem jak to jest, uwierz. Dlatego chciałbym się z Tobą podzielić kilkoma sposobami jak efektywnie wstawać.

1. Spakuj się wieczorem.
Wiedząc, że jesteś spakowany i prawie gotowy do wyjścia z domu, chętniej wstaniesz. Tym samym możesz wstać te 10 minut później, bo nie stracisz czasu na pakowanie.

2. Zaplanuj dzień.
Jeśli chodzisz na treningi, do szkoły czy pracy, zaplanuj to wcześniej, najlepiej z tygodniowym wyprzedzeniem. Pomoże Ci to w organizacji czasu i umożliwi wydłużenie snu. Uwierz, to pomaga.

3. Powiedz to światu. 
Trochę głupi punkt, ale działa na psychikę. Jeśli zamierzasz rano biegać/iść na siłownię czy jakikolwiek inny trening. Napisz o tym dzień wcześniej na facebooku, czy gdzie tam chcesz. Może będzie to irytować Twoich znajomych, ale pamiętaj to TWÓJ facebook. Pisząc taki status będzie Ci trudniej zrezygnować z zaplanowanego porannego sportu.

4. Przenieś swój budzik daleko od łóżka.
W większości przypadków gdy wstaniesz już z łóżka, już nie zaśniesz. Pamiętaj jedynie aby ustawić sobie jakiś wnerwiający alarm, wkurzającą piosnkę czy jakoś tak.

5. Umów się.
Jeśli umówisz się z kimś z rana, aby spotkać się w drodze do szkoły, czy pójść razem na trening. Nie będziesz chciał zawieść tej osoby – więc automatycznie będziesz wiedział, że musisz wstać wcześniej i się nie spóźnić.

Jak widzisz, wczesne wstawanie nie musi być wcale nieprzyjemne, przekonaj się sam i wypróbuj moje rady. Dodatkowo jak masz ochotę, podziel się swoimi sposobami na wczesne wstawanie, w komentarzach.

UDOSTĘPNIJ
  • ad. 5. codziennie od dwóch lat umawiam się rano z pracodawcą ;). Monotonne to!

  • kolegazesnapa

    4 rada sie sprawdza