Mimo tego, że sypiasz 8 godzin dziennie, to i tak jesteś nie wyspany? Zobacz co robisz nie tak!

Sen jest podstawową czynnością w naszym życiu – jeśli źle to robisz, jesteś zmęczony i po prostu nie wyspany. Stare polskie, czy nie polskie – nie wiem, przysłowie mówi – Jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz. Doskonale się z nim zgadzam. Stosując poniższe rady być może w końcu się wyśpisz, a Twoje życie diametralnie się zmieni!

bed1

1. Uprawiaj sport.
Naukowcy, nie wiem czy amerykańscy, ale ważne, że naukowcy, odkryli, że codzienne uprawianie aktywności fizycznych, powoduje wydzielanie większych ilości melatoniny, która jest odpowiedzialna za sen.

bed3

2. Zmieniaj często poszwy na pościel.
Trochę dziwne, co nie? Ale dzięki zmienianiu poszwy pozbędziesz się bakterii które nagromadziły się w tej starej, „brudnej”. Owe bakterie powodują m.in. szybkie przetłuszczanie się włosów. + nie każdy lubi spać z współlokatorami.

bed4

3. Ograniczaj sen również w weekendy.
Od dawna wiadomo, że odsypianie całego tygodnia w dni wolne jest szkodliwe dla organizmu. Jesteśmy ludźmi, nasz organizm ma swoje „przyzwyczajenia”, a snem dłuższym o kilka godzin, je zaburzamy.

bed5

4. Przed snem nie jedz nic słodkiego/słonego.
Przed pójściem spać staraj się nie jeść słodkich czy słonych przekąsek, bo mogą one powodować trudności z zaśnięciem czy odwodnienie organizmu.

bed2

5. Zwierze w łózko.
Tak, doskonale sobie zdaję sprawę, że pies czy kot w łóżku to fajna rzecz. Lecz warto pamiętać, że zwierzęta chrapią, kręcą się i niekiedy pragną opuścić nasze łożę przy czym nas budzą. Wszystko to powoduje, że wstajemy niewyspani. Morał z tego taki, że przed snem lepiej „wyrzucić” naszego pupila z łózka, w czasie dnia również możemy z nim się „zabawić”

Jeśli sumiennie zaczniesz stosować wyżej wymienione rady, prawdopodobnie staniesz się bardziej wypoczęty, bardziej wypoczęty i być może nawet ładniejszy.

Sprawdź: 5 sposobów na wczesne wstawanie!

UDOSTĘPNIJ